TKD Kids Program
A gyerekek már 4 éves kortól elkezdhetnek ismerkedni a Taekwon-do világával...
Ha minden gyermek harcművészetet tanulna...
...ez a világ boldogabb hely lenne...
Taekwondix System
A játék a legjobb tanítómester... ;-)
Harcművészet
A folyamatos és rendszeres gyakorlás tökéletesíti a mozgást, a koncentrációt, a testet és a lelket.
Küzdősport
Ha elég kitartó vagy, akár bajnokká is válhatsz...

Mi a Taekwon-do?

Harcművészet, küzdősport, életmód. Mozgásanyagát tekintve a taekwon-do rendkívül sokoldalú harcművészet. Bázistechnikákra alapozva a formagyakorlatokon és formai küzdelmeken keresztül eljutnak a tanítványok az éles szabad küzdelmekig, és önvédelemig, majd a keménységet és ügyességet fejlesztő töréstechnikákig.

Érdekel bővebben is...

TKD Kids Program

Játszva tanulni a fegyelmet? Igen! :-) A program elsősorban 4-7 éves gyerekek fejlesztésére lett összeállítva taekwon-do instruktorok, pedagógusok és pszichológusok segítségével, de sokszor a nagyobb gyerekek vagy akár a felnőttek edzései során is alkalmazható módszereket, játékokat tartalmaz. :)

Kíváncsi vagyok a részletekre...

Korcsoportok

A Zen Power TKD Klubban három korcsoportban tartjuk az edzéseket, mivel minden korosztály más igényekkel bír. Akár ovis, iskolás gyermeked hoznád, akár Te kezdenél taekwon-do-t tanulni, nálunk jó helyen jársz.

Mit kapnak az egyes csoportok?

Bemelegítő és nyújtó mozgássor Csabi mestertől

Ebben a videóban egy példa mozgássort mutatok be néhány olyan bemelegítő-nyújtó-mobilizáló gyakorlattal, amelyet egymásba fűzve kiválóan át tudod mozgatni magad. Fel tudod készíteni a tested az intenzívebb mozgásokra, illetve javíthatod az izmaid rugalmasságát, valamint az ízületeid mozgástartományát.
Ha edzés előtt szeretnél életet lehelni a tagjaidba, vagy beszorultál a lakásba egész napra, és nincs kedved kimozdulni, de érzed, hogy kellene egy kis mozgás, próbáld ki a lenti sorozatot.

A gyakorlatokat szigorúan a saját állapotodnak megfelelően hajtsd végre. Egyik mozgásnál sem ajánlott a fájdalomhatárt átlépni. Természetesen nem minden mozgás fog jól esni elsőre, de a nyújtásokra általánosan is érvényes kis mondás: "Kellemetlen lehet, de nem fájhat" itt is érvényes.
Komoly ízületi, keringési vagy érrendszeri problémák esetén előbb konzultálj szakemberrel.
Minden mozgás ismételhető többször is - nem tudsz túl sokat csinálni belőlük.
Az egyes mozgások sorrendje csak javaslat, nem szigorúan kötött a sorrend.

A gyakorlatok

  • Négyes ülés variációk
  • Boka mobilizáció (plantárflexió - a hátul lévő lábfej hajlítása ("spicc"))
  • Boka mobilizáció (dorzálflexió - az elöl lévő lábfej feszítése)
  • Csípőnyitás - a térdet előre és kifelé tolva.
  • Csípőhorpasz nyújtás
  • Vállérintés négykéz-(térd)láb
  • "Bird-dog" - ellentétes kar és láb kiemelés, majd térd a könyökhöz közelítés
  • "Tigrisrugó" - kar és lábmunkával kis rugózó mozgás stabil törzzsel
  • Sarokülésben nyújtás - Kobra
  • Kobra-Háztető
  • Fekvőtámaszban belépés a kéz mellé, majd azonos kézzel felfelé nyújtózás rotációval
  • Babaterpesz
  • Átfordulás gátülésbe, majd hajlítás a nyújtott lábra
  • Pillangóülésben nyújtás
  • Félnyújtott-ülésben előre hajlítás
  • Z-ülés
  • Farizom-nyújtás


Váljék Egészségedre! :)

Csabi mester

-------------
Music: Jahzzar - So Easy
Source: http://freemusicarchive.org

 

 

Tags: ,
© 2017-2019 Békássy Csaba - Csabi mester. Minden jog fenntartva. Sablon: JoomShaper

A kényelmes és biztonságos online fizetést az OTP SimplePay rendszere biztosítja.