Személyi edzés

Nem, nem adok ismeretlenül edzéstervet! :) Minden esetben FMS szűréssel kezdjük a közös munkát, mielőtt belevágnánk a személyi edzésbe. Ez elengedhetetlen a szakszerű edzésprogram felépítéséhez, és a sérülések minimalizálásához. Az FMS szűrés alapján korrekciós gyakorlatokat tanítunk, melyekkel az aszimmetriák helytelen mozgásminták és beszűkült mozgástartományok javíthatók.

Jó, de mikor edzünk...?

Hengerezz Velem

Edzéseken rendszeresen emlegetem, hogy mennyire hasznos az SMR hengerek, azaz masszázshengerek használata. Edzés előtt, edzés után, regenerációhoz, az izomláz csökkentésére, a narancsbőr eltüntetésére... SMR Szakértőként rendszeresen tartok kiscsoportos masszázshenger oktatást "HENGEREZZ VELEM" néven. Ezeken a workshopokon részletesen bemutatom a masszázshenger használatát.

Érdekelnek a részletek...

Hírlevél

Hasznos tartalmak edzésről, mozgásról, étkezésről, egészséges életmódról, regenerációról Enitől és Csabitól...

Hol tudok feliratkozni?

Kézi súlyzós komplex edzés tigrissel

"Így edzünk mi" címmel edzésvázlatokat osztunk meg veletek a jövőben a blogunkon.

Szándékosan nem edzésterveknek nevezzük őket, hiszen ahhoz ismernünk kell az adottságaidat, állapotodat és céljaidat.
Viszont ha már tudsz önállóan edzeni, ismered a gyakorlatok helyes végrehajtását és a saját tested terhelhetőségét, akkor ötlettárnak kiválóan használhatod majd az edzéseinket.

Az első edzés javaslatunk egy kézi súlyzós, teljes testet átmozgató komplex edzés, mely jól skálázható, akár kezdőknek, akár haladóknak kellemes lehet. 

Youtube-videó lejjebb, a leírás után!

FIGYELEM! Az alábbi edzésvázlat csak egy javaslat gyakorlatok kobinációjára, amelyhez mindenkinek a saját testének állapota, edzettségi szintje és a céljai alapján meghatározott terhelést kell társítania.
Ha tudod, hogy melyik mozgást milyen terheléssel, milyen ismétlésszámmal, mennyi pihenővel tudsz végrehajtani szabályosan, akkor használd bátran az alábbi edzést.
Ha bizonytalan vagy, akkor előbb kérd szakember (képzett edző) segítségét.

SZINT
Minden szinten használható

NEHÉZSÉG
5-8 / 10

SKÁLÁZÁS
- A súly nagyságával
- A körök számával
- A körök közötti pihenőidővel
- Az egyes részfeladatok ismétléseinek számával
- Tigris előre vagy tolatva

ESZKÖZIGÉNY
- Két darab kézi súlyzó - lehetőleg hexa, hatszögű

Rouge Hex Dumbbells

FELADAT
- Állva karhajlítás "szatyor fogásból" kulcscsont elé beforgatva (bicepsz) x 5
- Kitörésben haladás a súlyzókat a kulcscsont előtt tartva (10 méter) x 5
- Döntött törzsű evezés x 5
- Guggolás a súlyzókat a kulcscsont előtt tartva x 5
- Nyomás fej fölé x 5
- Fekvőtámasz a súlyzón x 5 (könnyítés --> térdelős fekvő)
- Tigris tolatva vissza (10 méter)

Ez egy kör.



Fentiekből az alap adag 6-8 kör.
- Fiúk 5 - 12,5 kg-os súlyzókkal
- Lányok 4 - 9 kg-os súlyzókkal

Pihenőidő alapvetően nincs, folyamatosan dolgozunk, addig pihenünk, amíg a tigris után visszasétálunk a súlyzókért tongue-out

Jó edzést, ha tetszett, osszátok meg barátaitokkal! wink

Csabi mester 

© 2017-2019 Békássy Csaba - Csabi mester. Minden jog fenntartva. Sablon: JoomShaper

A kényelmes és biztonságos online fizetést az OTP SimplePay rendszere biztosítja.